Amikor ellátogat egy weboldalra, az információkat tárolhat vagy gyűjthet be a böngészőjéről, amit az esetek többségében sütik segítségével végez. Az információk vonatkozhatnak Önre mint felhasználóra, a preferenciáira, az Ön által használt eszközre vagy az oldal elvárt működésének biztosítására. Az információ általában nem alkalmas az Ön közvetlen azonosítására, de képes Önnek személyre szabottabb internetélményt nyújtani. Ön dönti el, hogy engedélyezi-e meghatározott típusú sütik használatát. Bővebben
 

Reklamáció

Mit kell tenned, ha a megvásárolt termék meghibásodott, esetleg hiányosan érkezett vagy nem nyerte el a tetszésed?
Ezekre a kérdésésekre igyekszünk válaszokkal szolgálni neked ezen az oldalon.

Hiba vagy hiányosság felfedezése esetén, írásos bejelentést szükséges tenned felénk. 
Ezt megteheted az oldal alján található űrlapon keresztül is:

Megkeresésed email-ben is eljuttathatod hozzánk: reklamacio@berrybaby.hu

A levélbe kérjük írd bele az alábbiakat:

  • Rendelése sorszáma, vagy számla sorszáma. Bármilyen adatot elfogadunk, amiből be tudjuk azonosítani rendelésed.

  • Bejelentésekor kérjük mellékelj fotót/videót a hibáról, hogy mi is láthassuk a problémát. Távol vagyunk egymástól, így a képek, videók elküldése megkönnyíti a megfelelő megoldás megtalálását. 

Sokszor nem tudunk azonnal (pár órán belül) reagálni a megkeresésre, de nagyon igyekszünk.

Fontos megjegyzés:

  • A csomagon belüli hiányosságot, termékhiányt, tévesen a csomagba került terméket bejelenteni az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésedre.

Mit kell tenned ha a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszésed?
Ebben az esetben a Vásárló elállási joga indoklás nélkül érvényesíthető. A termék visszaküldésére 14 nap áll rendelkezésedre. Rövid indoklásnak azonban feltétlenül örülnénk, mert a termékfejlesztésben az ilyen vásárlói észrevételek, jelzések nagy hasznunkra vannak. Köszönjük, ha rászánsz pár percet az ilyen jellegű indoklásra. Kisebb termékek esetén a visszaküldés egyszerűen kivitelezhető, csupán vissza kell csomagolni, és bármelyik futárszolgálattal visszaküldheti részünkre a számlán szereplő címre. A vételárat bankszámládra történő utalással teljesítjük majd.
Fontos azonban tudnod, hogy egy bútor vagy egy sok dobozból álló szett esetén a visszaküldés szállítási díja jelentős költség lehet. Érdemes körültekintően eljárnod a rendelés leadása előtt, és a termékek mellett feltüntetett leírást gondosan átolvasni. Számos termékünk mellett videókat is elhelyeztünk, sokat segíthetnek ezek is a választásban.

Az ASZF-ben a jog nyelvén is megismerheted a teljes tájékoztatót.


Az oldal tetejére